Zamówienia publiczne
- Do 130 tys. zł netto
- Powyżej 130 tys. zł netto
- PLATFORMA ZAKUPOWA
- Plan postępowań o zamówienia publiczne
Szanowni Państwo,
Ze względu na postępujący proces elektronizacji zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Począwszy od 13.01.2023r. udostępniamy dla Wykonawców, platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/
Postępowania zgodnie z PZP będą prowadzone na profilu nabywcy SDM w Oleśnicy https://platformazakupowa.pl/pn/sdm_olesnica
Jak to wygląda w praktyce:
Każdorazowo postępowanie będzie ogłaszane na Platformie Zakupowej Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy
Na stronie postępowania znajdą Państwo pełną dokumentację (ogłoszenia, SWZ, OPZ i inne niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym sposób składania ofert i komunikacji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym),
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl/ lub bezpośrednio na profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/sdm_olesnica
Zachęcamy Wykonawców do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż dzięki temu będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.