Fundusze Europejskie
Strona główna/Aktualności/Strefa Płatnego Parkowania/Komunikat w sprawie funkcjonowania Strefy Płatnego (..)

Komunikat w sprawie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego

7 Marca 2020

Komunikat w sprawie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego w trosce o bezpieczeństwo klientów SPP oraz pracowników Operatora SPP.

  1. Praca Biura Obsługi Klienta SPP (BOK) i obsługa klienta odbywa się w sposób niezakłócony, realizowane są wszystkie funkcje, które wykonywane są zgodnie z umową zawartą pomiędzy Miastem a Operatorem SPP z zastrzeżeniem wyłączenia osobistej obsługi klienta w biurze SPP.
  2. Sprzedaż abonamentów i wydawanie identyfikatorów odbywa się za pomocą narzędzi elektronicznych; stosowne wnioski z załączeniem wymaganych dokumentów opisanych w uchwale o SPP prosimy składać drogą elektroniczną na adres olesnicaspp@pworion.pl. Po przekazaniu kompletu dokumentów drogą elektroniczną oraz po zaksięgowaniu wymaganej wpłaty na konto operatora, operator zwrotnie wysyła informację o nabyciu abonamentu lub identyfikatora.
  3. Płatności przyjmowane są w formie przelewów osobiście zlecanych w bankach lub wykonywanych samodzielnie w formie przelewu elektronicznego na numer konta: 93 9584 0008 2001 0012 8980 0001
  4. Operator niezwłocznie po wydaniu abonamentu lub identyfikatora wprowadza dane do systemu informatycznego. Kontroler wykonujący kontrolę przy użyciu urządzenia kontrolnego niezwłocznie otrzymuje informacje o wykupionym abonamencie lub posiadanym identyfikatorze.
  5. Wszelkie kontakty klientów z pracownikami BOK SPP odbywają się drogą telefoniczną lub elektroniczną.

Informujemy, że parkomaty są systematycznie dezynfekowane tj. co najmniej trzy razy dziennie.

Forma potwierdzenia nabycia abonamentu lub identyfikatora ustalona została przez Operatora.

Klientów uprasza się o odpowiednio wcześniejsze podejmowanie działań celem zakupu abonamentów oraz uzyskiwania identyfikatorów.

Przypominamy, że sprzedaż abonamentów lub wydawanie identyfikatorów wykonywane są przez BOK SPP z dowolnym wyprzedzeniem.

Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia, zastosowane środki ostrożności mają na celu zdrowie klientów i pracowników BOK.

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania

Biuro czynne w godzinach od poniedziałku do piątku 9:00 – 17:00.

W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny do Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy tel. 71 788 94 16 e-mail: .

do góry